nro 82Eikku

nro 1 Kangaskasa

nro 81 Hanna

nro 83Suona

nro 91Marginata.

nro 69 Pelagia

nro 77TiinaN

 nro 40Maija

nro 2 Ikki Suhmuraisen sateinen päivä pelastui postin myötä. Ihanaa,
voi mikä Sny minulla on! Uusi tuttavuus, Pirkkalanka ja
vironvillaa. Ihanaa huivilankaa!!!! Ja mitkä värit. Ihan
kuin itse olisin ostanut. Olen aina vaan sanattomampi.
Kivana lisänä hyväntuoksuista kylpy/suihkuvaahtoa ja ihana
"mau". Tuon kuvan kaltaiseksi tunsin itseni tänään töissä.

nro 103 Tintti

nro 96 Blarb

nro 60 Sirkka

Sain ihan ihanaa mustaa Merinosilk-lankaa (1400m), jollaista olen havitellutkin, sillä olen hankkinut jo huivien kutomista varten erityisen pyöröpuikon sekä malleja. Lisäksi oli teelaatujen aatelia: valkoista teetä + pieni suklaaherkku + kortti
Kiitos salaystävälle!

nro 13Orvokki

nro 29 Knittitude

nro 104Sanna

nro 19Shamina

nro 109 Jaana

Eilen oli paketti odottamassa, kun raahauduin töistä kotiin. Olen tekemässä siskontytölle villatakkia ja mietin, millä sitä piristäisin. No, SNY:ni osaa nähtävästi lukea ajatuksia koska lähetti minulle pitsikukkalaitteen, jolla siis saa tehtyä langasta kukkasia. Kuin tilauksesta! Mukana oli kerä upean väristä Rose Mohair -lankaa, josta aloitan kokeilut viimeistään viikonloppuna. Vielä paljastui paketista suklaalevy. Suklaata tosiaankin kaivataan syksyn pimeydessä. Oli taas niin ihana paketti joka toi hyvää mieltä. Kiitos kiitos kiitos!

nro 24Ixu

nro 45 Äitee

nro 23 Jossu75

nro 11 Nirunaru

nro 8 Äippä

nro 32 Saga

nro 87 MinnaL

nro 101 Kaisa

nro 59 Zelda

nro 107 Marjut

nro 42 Johanna

nro 9Nallejapossu

nro 101 Kaisa

nro 10 Annehelena

nro 97 Kesän lapsi

 nro 28 Marianne

nro 54 Helmeriina

nro 14 Niina

nro 105 MinnaK

nro 65 Maarit

nro 117 Cirsium

nro 112 Susanna

nro 85Anna

nro 30 Aurinkokissa

nro 18 Lettu